A tegnapi bejegyzéshez …

 

 

Talán felmerül a kérdés, hogy a Magyarországon tapasztalható sokféle baj és kórság közül én miért éppen egy eltérő tanítási megközelítés támogatása mellett döntöttem.

Ahelyett, hogy én, a kivülálló magyaráznám, kérlek, nézzétek meg Sir Ken Robinson egyik TED videóját – mindent elmond helyettem.

És ami a lényeg: VANNAK tanárok Magyarországon, akik személyesen fektettek energiát (és pénzt) abba, hogy VÁLTOZTASSANAK a tanyítványaik életén – ők éppen ezt csináják az én tudomásom szerint jelenleg 10 iskolában EREDMÉNYESEN, amiről Ken Robinson beszél.

Ez tehát LEHETSÉGES.

Álljatok mellém!

http://video-subtitle.tedcdn.com/talk/podcast/2013S/None/SirKenRobinson_2013S-480p-hu.mp4

 

By tereziakoczka

Leave a Reply

